dimarts, 20 d’octubre del 2015

Dades d'interès.

- com he de conèixer perfectament la fisiologia del pacient, les meves visites poden ser llargues (la primera, normalment, dues hores o més). El preu de la visita llarga (més de 75 minuts) es de 70 euros i inclou contactes posteriors, per telèfon o mail, per a seguiment i dubtes que no precisin d'una nova visita. Les visites de revisió de tractament i estat del pacient (fins a 75 minuts) tenen un preu de 50 euros i les visites curtes (fins a 25 minuts), per a canviar prescripcions o fer revisions menors, de 20 euros.

- l'horari de visites és molt flexible, sempre a hores convingudes. El que més m'interessa és que el vostre estat d'ànim estigui el més disposat possible i per a això prefereixo adaptar-me als vostres horaris, sempre que sigui possible.

- per contactar amb mi podeu fer-ho enviant-me un mail a ll.tordera@gmail.com o trucant per telèfon al 629793298

- el lloc de visita és a casa meva a Valldoreix (el Parc Natural de Collserola comença enfront de casa) en un ambient boscà relaxat. Pels que tingueu por de perdre-us, no em fa cap destorb anar-vos a recollir (per exemple a l'estació). Penseu que ens hem de passar molta estona xerrant de molts aspectes i que en el cotxe ja comença la visita des del primer moment. Pels que us preocupi la distància, penseu que el tren triga 25 minuts de la Plaça Catalunya de BCN a Valldoreix i que la freqüència és similar a la del Metro.

- estic obligat com a terapeuta, de la mateix manera que els metges, a conservar el secret de totes les matèries que tracto amb els meus pacients (fins i tot a preservar l'anonimat de qui són els meus pacients).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.