divendres, 3 de febrer del 2017

Obro visites al centre Accura al costat del FGC de Sant Cugat per atendre Barcelona i tot el Vallès Occidental

Què tenen en comú Barcelona i el Vallès Occidental a nivell de transport?. Doncs que estan units pels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC). I el nus central d'aquestes comunicacions és Sant Cugat del Vallès. Totes les estacions de la xarxa estan a menys de 30 minuts de Sant Cugat.

Doncs ara he obert consulta al centre Accura de Sant Cugat. A 150 metres (2 minuts a peu) de la estació dels FGC. Tots els origens o destins, Barcelona, Terrassa, Rubí, Sabadell, Sant Quirze, Bellaterra, que estan units per freqüències similars a les del Metro de Barcelona (per això en diuen el Metro del Vallès), queden així a l'abast.

La adreça del centre Accura és Carrer del Doctor Murillo, 27, 08172 Sant Cugat del Vallès, Barcelona. http://www.accura.cat/on-som/
Per demanar hora, podeu trucar al 931404692 o enviar un mail a info@accura.cat
L'horari és de dilluns a divendres de 9:30-13:30 i de 16:30-20:30. Us atendrà l'Anna que, en funció de la disponibilitat de sales i de la meva agenda, us donarà l'hora. Les visites inicials són de 2 hores, a un preu de 70 euros. Pels que us sigui més còmode, també us puc atendre a l'horari de migdia (entre 13:30-16:30). Això ho podeu gestionar també amb l'Anna.

Si, per falta de disponibilitat de sales, l'hora que us poden donar no us quadra o bé s'allarga massa en el temps, sempre em podeu trucar directament a mi (629793298) o enviar-me un mail (ll.tordera@gmail.com) i mirarem que hi puc fer. També haureu de contactar directament amb mi si voleu que us visiti a Valldoreix (Carrer Bobines, 22 08197 Valldoreix). Per les primeres visites a Valldoreix, també us puc anar a recollir a peu d'estació de Valldoreix, ja que podem aprofitar el trajecte per començar la visita, perquè normalment a Valldoreix puc fer-les més llargues al mateix preu.

En el cas dels que no pugueu pagar els 70 euros de la visita, m'heu de trucar directament a mi, perquè la visita la hauriem de fer a Valldoreix. Crec en la bondat de la gent i sé que els que em demanin que els atengui sense pagar, ho faran honestament. A més, com amb la meva ajuda i la vostra fe, podreu recuperar la salut, la alegria de viure, la autoestima, la orientació en el món del treball i el vostre jo (en totes aquestes coses, tinc molta experiència), estic convençut que, quan les coses us vagin millor, ja em pagareu. Crec fermament en el que deia en un article recent. "Per tenir salut, has de viure amb bondat" http://terapeutanaturistadecapsalera.blogspot.com.es/2017/01/per-tenir-salut-has-de-viure-amb-bondat.html  o en castellà http://terapeutanaturistadecabecera.blogspot.com.es/2017/01/para-tener-salud-tienes-que-vivir-con.html

Per atendre visites, i per ser honest, poso algunes condicions. Són només les que depenen de la meva forma de treballar i veure la vida. Pels que no rebeu els meus correus, les podeu trobar, a l'article previ a aquest, al meu blog  http://terapeutanaturistadecapsalera.blogspot.com.es/2017/01/metodes-i-habits-per-recuperar-la-salut.html o si el preferiu en castellà http://terapeutanaturistadecabecera.blogspot.com.es/2017/01/metodos-y-habitos-para-recuperar-la.html

En ell també faig alguns aclariments sobre les visites i del perquè em defineixo com terapeuta naturista de capçalera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.